SEARCH
REGION: DENMARK
EN
DA
FIRE EKSEMPLER

SAMARBEJDET MED TESMA GØR DE DAGLIGE OPGAVER NEMMERE


NÅR ADMINISTRATION AF AKTIVER ER NÆRMEST SELVKØRERENDE

David har alt under kontrol: IT-chefen ved, at hans kolleger i Neustadt har brug for tre nye PC’er. Den printer, som Tom fra marketing har bestilt, er allerede på vej hjem til ham. Tjenesteudbyderen arbejder allerede på hr. Wielands serviceanmodning. Og folkene i salg ved, at de skal returnere deres enheder i næste uge. Professionel datasletning er allerede på plads.

At få styr på disse processer optog ikke meget af Davids tid, eftersom et enkelt stykke software forbinder ham med kolleger, producenter og tjenesteudbydere. Når administrationsprocesserne er sat op, er de selvkørende, enten hos tesma eller i dit eget system. Dette giver den perfekte basis for CHG-MERIDIANs skræddersyede koncepter til virksomheder og befrier Davids IT-afdeling for en betragtelig arbejdsbyrde.

 

 

HVORDAN OPNÅR MAN DETTE? MED TESMA.

Alle data for aktiver er tilgængelige for enkel behovsanalyse

Automatiserede forsendelsesprocesser

Selvbetjening ved hændelser

FORDELENE VED DIREKTE INDKØB

Tom fra marketing sætter pris på friheden til at vælge sit nye arbejdsudstyr fra en selvbetjeningsportal. Den tilbyder ham valget mellem et antal modeller af bærbare computere, og han har mulighed for at opgradere til en stærkere smartphone ved at betale et tillæg. Dette er ensbetydende med mindre arbejde for IT-chefen David, da en behovsanalyse ikke er nødvendig.

Marie fra indkøb nyder også godt af fordelene. Hun er forbundet med en række partnere og leverandører via digitale workflows. For eksempel kan hun købe udstyr til Kai, et nyt medlem af salgsteamet, som en samlet ordre. Den bærbare computer, smartphonen, tilbehør og relaterede tjenester lægges alle i den samme indkøbskurv med et tryk på en knap. Og leasing- og indkøbsordrerne sendes automatisk til de pågældende leverandører og tjenesteudbydere.

 

 

HVORDAN OPNÅR MAN DETTE? MED TESMA.

Digital integration af et hvilket som helst antal leverandører

Selvbetjening eller masseordrer

Alle data i ét system

ANALYSER, SOM FORENKLER ØKONOMISTYRING

Laura i økonomiafdelingen er i gang med at lægge budget for det næste kvartal. Når hun er logget ind, kan hun straks se de kommende udgifter for de næste tre måneder. Hun har brug for flere oplysninger til en post, og tre klik senere giver en rapport hende en detaljeret oversigt over de udgifter, anlægget i Bordeaux har haft i maj. Dernæst følger et hurtigt tjek af de digitalt opbevarede leasingplaner.

Laura kan også godkende fakturaer meget hurtigere. For at gøre dette downloader hun de relevante data, hun skal bruge, til sit system med et enkelt klik – direkte fra tesma via en EDI-grænseflade. Nu er det meget mere ligetil at afstemme forfaldne betalinger.

Fra budgetplanlægning til fakturagodkendelse – tesma giver Laura al den information, hun skal bruge om betalingsstrømme for alle enheder. Den giver hende pålidelige data af høj kvalitet, som hun kan basere sine beslutninger på.

 

 

HVORDAN OPNÅR MAN DETTE? MED TESMA.

Digitale workflows er ensbetydende med nemmere budgettering, forbrugsplanlægning og kapacitetsplanlægning

Administrer og fordel udgifter ud fra, hvor de opstår, også internationalt

Overblik over betalingsstrømme – EDI-data gjort tilgængelige i digital form

TRÆF BEDRE STRATEGISKE LEDELSESBESLUTNINGER

CEO’en Angelika er helt tryg ved sin nye software fra tesma. Den giver hende et overblik over nøgletal, automatiserer effektivt administration af aktiver og indkøb og sikrer, at fjernarbejde fungerer problemfrit. I tesma kan hun på intelligent vis kombinere og analysere data for aktiver fra forskellige systemer, hvilket er en stor hjælp i beslutningstagningen. Hendes firma har taget et stort skridt frem mod en bæredygtig digital omstilling.

Hun kender også sin udstyrsflådes CO2-aftryk, idet det er nemt og hurtigt at tilgå en rapport med en oversigt over kulstofudligningen for hver enkelt enhed. En oversigt som denne kan også have interesse for mange andre medarbejdere. Sammen med medarbejdernes mulighed for frit at vælge deres enheder giver dette niveau af information tillige arbejdsgiverbrandingen et boost.

 

 

HVORDAN OPNÅR MAN DETTE? MED TESMA.

Automatisér virksomhedens administration af aktiver og dens indkøb, også internationalt

Boost virksomhedens arbejdsgiverbranding

Brug dataene fra tesma i dine egne systemer