Hvis din organisation administrerer et stort og forgrenet IT-landskab på tværs af mange lokationer i flere lande, kan du støde på flere udfordringer, når det gælder om at holde styr på dine teknologiaktiver. Har du fx et klart overblik over din virksomheds IT-enheder og deres omkostninger gennem hele livscyklussen? Er dine indkøbsprocesser alt for komplekse, og mangler de international standardisering? Automatisering er nøglen til at holde styr på dine IT-indkøb. CHG-MERIDIAN har løsningerne på dine udfordringer med asset management. Vores IT-asset management-system , tesma giver dig det fuldeoverblik over dit internationale IT-landskab med et tryk på en knap og strømliner dine IT-indkøb ved hjælp af digitaliserede og automatiserede processer. Hvis det flugter med dine mål, skal du læse videre.
af organisationerne er opgradering af forældet IT-infrastruktur en hovedårsag til IT-budgetstigninger
- Spiceworks Ziff Davis
Så meget kan den årlige udgift være for en virksomhed med en omsætning på 2 mio., der anvender regneark til at spore aktiver
- Atlassian
af virksomhederne er enige i, at det hastigt skiftende teknologiske og forretnings- og lovgivningsmæssige landskab gør det sværere at øge modenheden for IT-asset management
- Deloitte (2021)
Få det fulde overblik over dine eksisterende enheder og deres omkostninger, så du kan forbedre din indkøbsproces. Vores IT-asset management-system tesma kombinerer transparens med effektivitet. Det giver dig et klart overblik over din udstyrsbeholdning og omkostningsstruktur, så du til enhver tid er velinformeret. tesma strømliner også dine processer til IT-indkøb fra bestilling af en ny enhed over vedligeholdelse og services til håndtering af tilbageleveringen af udstyret, når det ikke skal bruges længere. Det er en centraliseret, digital og international løsning, som du kun finder hos CHG-MERIDIAN.
Nyttige rapporter med enkel visualisering af data på tværs af hele enhedsporteføljen. Nem indsamling af data med digitaliserede og automatiserede processer til godkendelse, udrulning, håndtering af hændelser samt opdatering af teknologier.
Gør indkøb af teknologi enklere, og spar både tid og manuelle ressourcer. Styrk ordrebehandlingen, og reducér potentielle fejlkilder.
Vi hjælper dig med at overholde strenge internationale regler og love. Resultatet? Reduceret kompleksitet og færre risici på internationalt plan.
Få det fulde overblik over fakturerings- og kontraktvilkår, og administrér allokering af omkostninger på tværs af din virksomhed. Mål og administrér dine investeringer på tværs af omkostningscentre, forretningsenheder, lande og regioner.
"CHG-MERIDIAN giver os virkelig omfattende support gennem hele teknologiens livscyklus, fra rådgivning og indkøb til afslutning af leasingen og sletning af data. Det har gjort det muligt for os at øge vores produktivitet og rentabilitet mærkbart. For os er samarbejdet et fremragende og tæt partnerskab."
Vil du have personlig rådgivning kvit og frit? Kontakt os, og find ud af, hvordan du kan få størst mulig fordel af vores ekspertise.